יצירת לידים איכותיים
יצירת לידים איכותיים לעסקים מתחיל קודם כל עם קמפיין דיסקברי עם טופס לידים שנחשב בעיני כדובדבן שבקצפת בכל עולם הדיגיטל, גוגל מאפשר רק לחשבונות גדולים לפרסם בפורמט המשלב טופס לידים ולכן הפתרון שאני יכול לציע מסתמך על חשבון מאוד ותיק שעומד בקריטריונים של גוגל.
יצירת לידים בפייסבוק
יצירת לידים איכותיים בפייסבוק זו דרך יחסי קלה ופשוטה ביותר לייצר פניות ואין צורך בידע רחב. לא מעט מפרסמים בפייסבוק מקימים את טופס הלידים בפייסבוק, טופס זה קיים כבר בפייסבוק ואין צורך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק.
יצרית לידים במקרה הזה יחסי זולים בהנחה שההצעה שאתם מציעים היא מספיק מסקרנת את הגולשים והם ישאירו פרטים. יש לא מעט גולשים שישאירו פנייה כי הם לחצו בטעות על הטופס או שסתם מתווך סקרנות ולכן על מנת ולהפוך את הפנייה בטופס לפנייה יותר חמה עלינו לשלב בקמפיין לידים וידאו! על הוידאו להיות קצר - עד 30 שניות ומאוד מאוד מדויק במסרים ובולט.
חסרונות של יצירת לידים בפייסבוק
לא מעט עסקים מעדיפים לתת מידע נוסף לפני שהלקוח משאיר פרטים ולכן במקרה הזה יצירת לידים בטופס של פייסבוק לא מתאים עבורם.
חסרון נוסף הוא שאם אנחנו רוצים לקבל און ליין את הפנייה עלינו להתממשק לטופס באמצעות תוכנה צד שלישי שתדע למשוך את הליד ולשלוח אותו למערכת לידים שלכם או למייל שלכם.
ישנם לא מעט לקוחות שבטעות משאירים פרטים עכב מסרים לא ברורים של המפרסם.
יצירת לידים פייסבוק עם דף נחיתה חיצוני
לא מעט עסקים מעדיפים יצירת לידים איכותיים בפייסבוק עם דף נחיתה חיצוני על מנת שיוכלו לתת הרבה יותר מידע על השירות או המוצר שלהם. בד"כ אם הגולש כן החליט להשאיר פרטים בדף נחיתה שכזה והטופס של הצור קשר נמצא בתחתית דף הנחיתה הליד נחשב לליד הרבה יותר איכותי.
על מנת ולהגיע לביצועים טובים במקרה הזה חובה להתקין פיקסלים של פייסבוק ולמדוד את המעורבות של הגולש בדף. אם לא נשדר לפייסבוק מספיק המרות הקמפיין בסוף לא יקבל חשיפה.
יצירת לידים בגוגל
ייצור לידים איכותיים בגוגל באמצעות דף נחיתה עם מידע רחב וסרטון וידאו.
הגולש בניגוד לפייסבוק מחפש את המידע בגוגל, הוא יוזם את החיפוש ונתקל במודעה שלך או באתר שלך שנמצא בעמוד הראשון בגוגל אורגני. ישנם לקוחות שמעדיפים לשים בכוונה את הטופס צור קשר בתחתית הדף נחיתה על מנת שהלקוחות יקראו את התוכן ורק אז ישאירו פרטים על מנת שהליד יהיה מבושל יותר ורלוונטי יותר, הגולש קורא מבין על מה מדובר ומחליט להשאיר פרטים.
חסרונות של יצירת לידים בגוגל
אם לא הצלחת לייצר את הנוסחא שמניבה המרות אתה עלול לשלם לא מעט כסף על כל הקלקה. ישנם תחומים בהם עסקים מקומיים יכולים לפרסם את עצמם בגוגל אך עכב ציון האיכותי שלהם כמות החשיפה יכולה לרדת באופן דרמתי ומחירי הקליקים יכולים לעלות.
ישנם תחומים מאוד תחרותיים שגם אם מנהל הקמפיין עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר עלות הליד יכולה להיות מאוד יקרה ולכן מומלץ בלייצר קמפיין בתחומים תחרותיים רק בתחומים עיסוק שבהם הרווח על כל עסקה הוא גדול והעסק יכול להרשות לעצמו לשלם אלפי שקלים על כמה לידים בודדים.
יצירת לידים ביוטיוב
ייצור לידים ביוטיוב הינה דרך חדשנית, שונה שיכולה לתת לכם עלות תועלת מעולה. ממש כמו בפייסבוק אפשר להטמיע טופס לידים ביוטיוב בפורמט של וידאו או בפורמט של תמונה. לקבל מידע נוסף עם פרסום ממומן ביוטיוב לחצו על הלינק. ליוטיוב יתרונות רבים בעיקר בעל מה שנוגע לאפשרויות הטרגוט במערכת.
יצירת לידים בטיקטוק
גם יצירת לידים בטיקטוק באה בחשבון לכל עסק שזורם עם צילום סרטוני וידאו. היתרון בטיקטוק בוא החשיפה הזולה גם בפרסום הממומן. הערוץ המומלץ בטיקטוק הוא קמפיין עם טופס לידים שעלול להביא לכם לא מעט לידים זולים. האתגר הוא באמת להפוך את הלידים בטיקטוק לקמפיין שמביא לקוחות. ההמלצה שלי תשתמשו בטיקטוק כמקור לצביעל לקוחות ותייצרו את הליד ברימרקטינג בפייסבוק עם טופס לידים.
לסיכום
יצירת לידים איכותיים זה אתגר לא פשוט, עולם הדיגיטל מאופיין בתחרות גדולה ונדרש יצירתיות גדולה ובעיקר בידול.
על מנת שלא תמצאו את עצמכם במקום לא טוב אני ממליץ מאוד להתחיל בערוצים מדויקים ולא יקרים לפחות בשלב הפיילוט.
ברגע שהמערכת הלימודית של גוגל לדוגמא מתחילה לקבל המרות המערכת הולכת ומשתפרת ואתם תקבלו עלויות לידים נמוכות.