top of page
yaron_yogev_A_digital_marketing_expert_50_years_old_analyzing_r_4334fa49-5310-47c9-9e1e-7d

איך חברות ישראליות מצליחות לכבוש את השוק הבינלאומי עם פרסום ממומן

ישראל היא מדינה קטנה בים הגדול של השוק הגלובלי. בעוד שפרסום מקומי מספק חשיפה והזדמנויות, אין ספק שהפוטנציאל האמיתי עבור עסקים ויזמים טמון בפרסום בינלאומי. בין אם מדובר בסטארטאפים, יזמים או חברות מבוססות, פרסום ממומן בפלטפורמות כמו Google Ads, Facebook Ads, Taboola ו-Outbrain מאפשר להגיע לקהלים רלוונטיים בדיוק מירבי, ולבנות מותג גלובלי רווחי.

לאחר שניהלתי מעל 1,000 חשבונות פרסום  אני יכול לקבוע שהצלחתי "לפצח" את השיטה  

הכירו את מומחה  PPC  ירון יוגב "שפיצח" את השיטה ושינה את כללי המשחק.

השם הפרטי הוא ירון  ומה שהכי גורם לי לריגוש זה המרות של לקוחות.

אני לא יודע לבשל במטבח כלום  ומת על שקשוקה חריפה. WOW  🙂

בואו נדבר תכל'ס:

זכיתי במקום  ה -1 בתחרות של גוגל אדס 

השוק הבינלאומי רחב ותחרותי יותר מישראל, אך עם אסטרטגיית פרסום נכונה, ניתן להגיע לקהל מדויק שמחפש בדיוק את השירות או המוצר שלך. תכנון נכון של קמפיינים מבוססי פילוח גיאוגרפי, תחומי עניין וכוונת רכישה מאפשר למפרסמים ישראלים להפחית משמעותית עלויות ולשפר את יחס ההמרה.

גישה מדויקת לקהלים בינלאומיים

✔ פילוח קהלים חכם – שימוש בטכנולוגיות פרסום מתקדמות מאפשר למקד את המסר לקהל בעל כוונת רכישה, מה שמביא לידים איכותיים יותר.
✔ לא להסתפק בפייסבוק בלבד – קמפיינים חכמים ב-Google Ads ואפילו Outbrain יכולים להביא תוצאות טובות יותר מהמתחרים.
✔ תחילת פעילות באנגלית בלבד – בשלב הראשון עדיף להימנע מפרסום בשפות נוספות 

 שימוש נכון במערכות הפרסום המובילות

💡 Google Ads – מאפשר פרסום מבוסס חיפושים וכוונת רכישה ברורה. אפשר למקד לפי מדינות, ערים ותחומי עניין.💡 Facebook Ads – כוח אדיר ליצירת מודעות ולמשיכת תשומת לב דרך קמפיינים חכמים.
💡 Taboola & Outbrain – פלטפורמות מצוינות לקידום תוכן איכותי ומאמרים שממתגים אותך כמומחה בתחום.

שימוש בבינה מלאכותית להצלחה בשוק הבינלאומי

המהפכה הדיגיטלית מאפשרת למפרסמים לנצל בינה מלאכותית (AI) לשיפור משמעותי של ביצועי הקמפיינים. AI מסייע ביצירת מסרים פרסומיים מותאמים אישית, מייעל את בחירת הקהלים, ומשפר את האופטימיזציה של המודעות בזמן אמת. בנוסף, ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי לנתח נתונים ולזהות הזדמנויות במדינות חדשות, וכך להרחיב את טווח הפרסום בצורה חכמה ומבוססת נתונים. שילוב של AI יחד עם אסטרטגיית פרסום ממוקדת יכול להיות ההבדל בין קמפיין רגיל להצלחה בינלאומית אמיתית.

דוגמה לחלק מהלקוחות שהחליטו לעבוד איתנו:

בורגרים
לוגו my routr online
shinobigrp.png
הארלי דוידסון
eagle services Logo

Get in touch

bottom of page