top of page

פרסום ושיווק יועצי משכנתאות

יצירת קמפיין לידים ליועצי משכנתאות

לידים חמים ליועצי משכנתאות או במילים אחרות שיווק דיגיטלי ליועצי משכנתאות זה לא פשוט אבל אפשרי כמובן אך רק במידה ויש לכם סבלנות ואורך רוח לאורך זמן. אתם חייבים לבנות תשתית חזקה בעיקר ברמה של אתר תדמיתי ובלוג ולקדם את האתר באופן אורגני וממומן לאורך זמן. הלקוחות רוצים לקבל מידע ואנחנו נגיש אותו על מגש של כסף.

לדוגמא לא מעט גולשים מחפשים את הביטוי באיזה בנק לקחת משכנתא ?

אם נצליח להגיע לעמוד הראשון בשלב ה 1 באמצעות קידום ממומן ובשלב השני באמצעות קידום אורגני ונייצר כותרת בולטת ותוכן סופר רלוונטי הגולשים שלנו יישארו בכתבה ויכנסו לתכנים נוספים באתר.

רק באמצעות מעורבות שכזו נצליח לקבל לידים איכותיים וחמים מהדיגיטל ליועצי משכנתאות. צריך לעבוד בזה ולהשקיע בתוכן באופן כמעט יום יומי.

קמפיין וידאו ליועצי משכנתאות

לא מעט יועצי משכנתאות חוששים להיחשף בוידאו מסיבות לא ברורות, ולכן ברגע שנשבור את המחסום הפסיכולוגי ונתחיל לייצר סרטוני וידאו באופן שוטף אנחנו נצליח ללא ספק להגיע למיקומים טובים יותר ביוטיוב ובגוגל אורגני ולייצר תגובות בדף הפייסבוק שלכם.

אפשר להפיק 10-20 סרטוני טיפים קצרים באמצעות מכשיר הסלולר שלכם וללא צורך בהשקעה גדולה.

אני מזכיר לכם שליד מוידאו נחשב לליד הכי איכותי !

יועצי משכנתאות חייבים לבנות אתר ולהקים בלוג, רק ככה הם יגיעו בסופו של דבר לפעילות הדיגיטלית שתביא להם לידים.

כל השיטות של לקנות לידים ולפנות אל לקוח שלא מכיר אותך ולא התרשם ממך ורק למחיר יש משמעות בסופו של דבר יקרוס ולא תצליחו לגייס לקוחות חדשים. ההמלצה שלי להשקיע בתוכן איכותי . האפשרות הנוספת היא להקים דף נחיתה וקמפיין יוטיוב שמבוסס המרות, ברגע שגולש ייחשף לתוכן מעניין בסרטון ויגיע לדף נחיתה מבוסס תוכן ויקבל מידע חשוב נוסף ישנו סיכוי סביר שתוכלו לייצר לידים באמצעות דף הנחיתה, האתגר הוא להקים דף נחיתה מעולה וסרטון וידאו מדויק.

אז לסיכום חיפוש ממומן בגוגל יכול להיות אחלה אופציה עד שהאתר שלכם יתחזק באורגני, סרטוני וידאו הם MUST ופייסבוק הוא קצת פחות רלוונטי.

מה הלקוחות שלכם מחפשים בגוגל ?

גולשים מחשים מגוון רחב של ביטויים מעולם המשכנתאות לדוגמא:

יועץ משכנתאות פרטי

כמה מחזירים על משכנא של מיליון ש"ח

איזה בנק מומלץ למשכנתא ?

מחשבון משכנתא

אז כמשהו שכבר מנהל קמפיין ליועץ משכנתאות ההמלצה שלי היא להופיע גם בקידום האורגני וגם בקידום הממומן בתחום של משכנתאות וכמובן גם בפייסבוק. ישנם אלפי חיפוש של הזנב הארוך שיביאו לידים חמים בתחום של משכנתאות.

לפי הערכתי כדאי לייצר עשרות מאמרים שנותנים מידע עם ערך מוסף בתחום של המשכנאות, על המאמר להיות באורך של 1500 מילים לפחות.

מחירי לידים ליועצי משכתנאות

מחירי הלידים בתחום המשכנתאות הולכים ומתייקרים עכב כך שפחות גולשים זקוקים למשכנתא לאחרונה. על מנת ולפתור סוגיה זו עכב המגמה בשוק יש צורך לעבוד בשיטות מתקדמות בדיגיטל כי לא המחיר והכמות קובעת אלא איכות הליד.

השיטה שהייתי ממליץ להתחיל איתה היא קמפיין דיסקברי שיאפשר לנו לטרגט לקוחות מהמעמד הגבוה יותר שחיפשו לאחרונה פתרונות שקשורות למשכנתאות. גוגל יודע לסמן לקוחות שהראו עניין רב במשכנתאות ולהציג להם בערוצים שונים את הפרסום.

אז כמה יכול לעלות ליד שכזה? לפי הערכתי לי איכותי שמגיע מהדיגיטל יכול לנוע בין 150 שח ל 300 שח פלוס מינוס.

איך ניתן להוזיל את עלות הליד? ברגע שהמערכת תצבור וותק נוכל להציב יעד עלות להמרה נמוך יותר וליהנות מלידים זולים יותר.

לסיכום:

רוב יועצי המשכנתא שאני מכיר הולכים לנטוורקינג ויותר עובדים על פה לאוזן והרבה פחות משקיעים בשיווק ופרסום בדיגיטל!

ההמלצה היא להשקיע בכל הערוצים אך לתת עדיפות לדיגיטל על מנת שנגיע למצב שכל יום יגיעו עשרות לקוחות חדשים לאתר שלנו ונקבל פניות על בסיס יומי.

אין יותר כיף מלקבל פנייה איכותית בדיגיטל, זה אפשרי , זה מעשי וזה מומלץ. הדיגיטל יכול לשמש כמנוע צמיחה ליועצי משכנתאות.

bottom of page