היתרונות של פרסום ביוטיוב
ב- YouTube גולשים יכולים לחפש סרטונים בדרכים רבות או על ידי חיפוש של YouTube או ע"י לחיצה על סרטונים מוצעים בדף הצפייה או ע"י בחירת סרטון מהעדכון של דף הבית. מפרסמים יכול להשתמש ב- YouTube כדי לפרסם בצורה נכונה יותר ללקוחות שמחפשים את המוצר או המותג שלך.
היתרונות של מודעות YouTube:
התחבר ללקוחות שלך
מודעות או פרסומות ביוטיוב המופיעות בתוך הסרטונים אם יכולות לעזור לך כמפרסם לייצר סוג של אינטימיות עם לקוחות פוטנציאליים באופן ייחודי שמזכיר פגישה 1:1. אתה יכול להיות לדבר באופן אישי ולחלוק את הידע שלך עם כל הלקוחות שלך.
אפשר להגיע לקהל הרלוונטי עבורך ביוטיוב : לפי נושאי הסרטונים, מילות מפתח או דמוגרפיה.
אפשר להקים פרסום ביוטיוב תוך מספר דקות ולהגדיר ולהגיע לקהל שלך.
מדוד את ההצלחה שלך
גלה אם אתה מגיע לקהל הנכון. בדוק את חשבון Google Ads שלך כדי לעקוב אחר תצוגות, עלויות ופרטי תקציב. בקר בכרטיסייה "Analytics" בחשבון YouTube שלך למידע נוסף על הצופים שלך. לדוגמה, תוכל לראות באילו סרטונים הלקוחות שלך צופים ובמשך כמה זמן.
מעורבות ביוטיוב
השילוב הייחודי של YouTube בין ווידאו וקהילה יוצר הזדמנות למעורבות הלקוחות שלכם. ברגע שהלקוח שלכם רואה ושומע זה יכול לעורר מעורבות רגשית בתכנים שלכם.
תוכלו לבדוק מעורבות (שיתופים, הערות ואהבתי).
ביוטיוב יש מערכת מתוחכמת של כלי מדידה, כולל YouTube Analytics. דמוגרפיה של קהל, רמות מעורבות וביצועים בהשוואה לסרטונים דומים .
פורמטים של מודעות ליוטיוב:
מודעות סרטון זורם שניתן לדלג עליהן
מודעות In-stream שלא ניתן לדלג עליהן
מודעות באמפר
מודעות discovery
מודעות Masthead
מודעות רספונסיביות לרשת המדיה
ישנן דרכים רבות להגיע לאנשים ברגעים החשובים באמצעות מודעות YouTube. עם מגוון רחב של שיטות מיקוד העומדות לרשותך, כגון קבוצות דמוגרפיות, תחומי עניין, מיקומים ורשימות רימרקטינג, תוכל להגיע לקהלים ספציפיים על סמך מי שהם, במה הם מתעניינים ובאיזה תוכן הם צפייה.
נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל אדס. מומחה לקמפיין לידים חמים
עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.
Comments