top of page

איך "לרסק" את התחרות ולייצר לידים לבעלי מקצוע בקנדה עם גוגל אדס?


בעלי מקצוע בארה"ב


מבוא

בעלי מקצוע בקנדה ונותני שירות ? ⛔ אולי ניסיתם כבר כמעט כל חברה פרסום אפשרית ? שמעתם הבטחות עד שמיים? או אולי אפילו אתם מנהלים את הקמפיין לבד כי אתם מיואשים ? אבל כל מה שקיבלתם זה תחושת אכזבה, חשבון בנק מדולדל, ואמונה שהפרסום בגוגל אדס לא עובד. האם זה נשמע מוכר ? גם אם עדין לא פתחתם חשבון גוגל אדס ואתם חדשים בעולם הזה המאמר הזה בדיוק בשבילך!


זה הזמן לציין שאין 100% הצלחה אבל בד"כ אם אתם תבצעו את כל מה שאבקש השיטה שלי עובדת.


פרסום ממומן בגוגל אדס לבעלי מקצוע בקנדה הפך להיות הבסיס להצלחה בעולם הדיגיטלי של היום. אם אתם נותני שירות המבקשים להגביר את מאמצי השיווק והפרסום הדיגיטלי שלך ולקבל יותר לידים, חיוני להבין את האתגרים העומדים בפניך, לזהות מילות מפתח תחרותיות, לקבוע את האפקטיביות של ערוצי שיווק שונים ולקבל החלטות מושכלות לגבי מנהל הקמפיין, ערוצי הפרסום והתקציב. מאמר זה יעסוק בנקודות המפתח הללו, ויאפשר לך לנווט ולקבל החלטות נכונות.



אתגרים לבעלי מקצוע בגוגל אדס קנדה

השוק מבחינתי מתחלק לשני קהלים, בעלי מקצוע בקנדה שהשכילו לייצר עלות תועלת טובה בגוגל אדס ולקבל באופן שוטף פניות ומכירות ובעלי מקצוע שקונים לידים כי אין להם ברירה.

בעלי מקצוע בקנדה חייבים לשאוף ללא הרף לתשתית דיגיטלית משלהם, אתר אינטרנט לא מושקע ומיושן לא יביא לידים !

פרסום דיגיטלי ממומן מושפע מהתקדמות טכנולוגית מהירה, הישארות מעודכנת בכלים, פלטפורמות ומגמות המתפתחות. הנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף דורש ממנהלי הקמפיין שלכם לאמץ חשיבה מקורית, להסתגל במהירות לשינויים ולהתנסות בטכניקות חדשות כל הזמן שישמרו על האינטרסים שלכם.

האתגר הכי גדול זה התחרות, למרות אנחנו מתחרים בחברות עם תקציב ענק אפשר לקבל עלות תועלת גבוה.


חשיבות דף נחיתה / אתר אינטרנט

ביסוס נוכחות בגוגל באמצעות אתר אינטרנט או דף נחיתה ייעודי חיוני מאוד לאנשי מקצוע בקנדה. אתר אינטרנט משמש כמרכז מידע מרכזי, משרה אמינות ומציע אפשרות לכתוב תכנים רבים, בדף נחיתה יש מעט תוכן ובדרך כלל יחס ההמרה גבוה יותר להלן דוגמא.

יש חשיבות עצומה לגרסת מובייל, מהירות טעינה וכמובן למדידת ההמרות ביחד עם ניהול דף הנחיתה לטובת שיפור הקמפיין. אם לקוח לדוגמא מחפש ביטוי מסוים שיכול להביא המרות חשוב שביטוי זה יופיע באופן בולט בדף הנחיתה.


קמפיין חיפוש מסורתי - מודעות טקסט

ללא ספק ערוץ החיפוש של גוגל אדס הוא הערוץ המוביל בכל הפלטפורמות, המסורתי והתחרותי ביותר, גוגל אדס היא הפלטפורמת פרסום הכי רלוונטית מאוד למנעולנים המאפשרת להציג מודעות ממוקדות בדפי התוצאות של מנוע החיפוש ובאתרי השותפים של גוגל (פחות מומלץ). טווח ההגעה העצום שלה מגיע לאלפי חיפושים ביום ופורמט המודעות המגוונים שלה ובמיוחד הדיוק הופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור בעלי מקצוע בארה"ב.


אופטימיזציה לקמפיין חיפוש

ניהול קמפיינים של גוגל אדס בערוץ החיפוש בקנדה דורש אופטימיזציה מתמשכת על בסיס יומי, מחקר מילות מפתח שמגיע בד"כ מתוך הנתונים בחשבון עצמו ( לא כלי מילות המפתח), בדיקת גרסאות של מודעות ועדכון תוכן בדף הנחיתה ביחד עם ניהול תקציב ושינוי על בסיס יומי.

ניהול חכם של גוגל אדס ביחד עם אסטרטגיית הביד הנכונה בד"כ CPA יכול להביא תנועה סופר רלוונטית.

בהנחה שהקמתם קמפיין שמורכב מקבוצות מודעות רבות ומילות מפתח רחבות תצטרכו לשלול מילות מפתח באופן שוטף ולהתמקד בחיפושים היותר ריווחיים הקשורים לתחום הכי רווחי שלכם.

באופן ברור רוב החשיפות יגיעו מהביטוי לדוגמא chimney repair אך זה לא מספיק כי התחרות שם רבה ומחיר הקליק גבוה ולכן ואנו רוצים להביא המרות גם בחיפושים שמכילים את שם העיר או חיפושי הזנב הארוך הכוללים אפילו שכונות באותה עיר או זיפ קוד.


טיפים מעשיים:


התוכן הוא המלך גם בקמפיין ממומן

כדי לעודד לקוחות להשאיר את הפרטים שלהם חיוני להעביר מסרים מושכים במודעה עצמה וכמובן גם בדף הנחיתה, חשוב להדגיש את היתרונות, הבלעדיות והערך שהם שאתם נותנים. צרו תוכן משכנע שמעביר בבירור את הצעה עם ערך. בנוסף, מומלץ להציע תמריצים, כגון זמן הגעה מהיר, הצעת מחיר ללא התחייבות או אחריות מורחבת, מה שיכול להניע לקוחות לספק את פרטיהם ברצון.


תעבדו רחב אבל מדויק


אל תקימו קמפיין לפי אזור אחד , מומלץ לעבוד עם מודעות דינמיות שיקפיצו ללקוח את החיפוש שהוא מחפש ביחד עם אזור המגורים שלו.


להגדיל את החשיפה ולתת ל AI לעשות את העבודה

שיטת העבודה המומלצת היא CPA עם שליטה על מחיר הקליק ביחד עם תחומי עניין המקבלים עדיפות במכרז וכמובן שעות מסוימות שיש להם עדיפות בביד גבוה יותר.


בעלי מקצוע בארה"ב לעיתים "סובלים" מנפח חיפושים נמוך ותחרות עזה, אחת הדרכים להתמודד עם הבעיה הזו היא פשוט להתחיל לטרגט את הלקוחות שהגיעו לאתרים של המתחרים שלכם באמצעות קמפיין פימקס,

זה שיטה חוקית ולגיטימית. קמפיין פימקס למנעולנים מתאים גם לשירותי חירום אבל דורש לעשות a/b test

על אזור מצומצם.

המתחרים שלכם השקיעו הון עתק לקדם את עצמם בגוגל אורגני וגוגל מפות ומגיעים אליהם לקוחות המחפשים באופן סדיר את השירות שלכם, חלקם הגדול לא סוגר עסקה בקליק הראשון ולכן זה מאוד רלוונטי להתחיל ולרדוף אחריהם בגימייל , ביוטיוב ובאתרי חדשות.


אז למה גוגל אדס הוא הערוץ הטוב ביותר לבעלי מקצוע ?


1. איכותי: גוגל אדס מציע קהל יעד ממוקד ומעורב, מה שמבטיח תוצאות איכותיות - לדוגמא צפייה בסרטון טיפיםי ביוטיוב....


2. אפקטיבי: גוגל אדס מאפשר לכם לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם באופן מדויק ויעיל, תוך התאמה אישית לקהל היעד שלכם.

לדוגמא בגוגל אפשר לטרגט עשירון עליון ובפייסבוק לדוגמא זה בלתי אפשרי.

מדיד: גוגל אדס מספק נתונים סטטיסטיים מדויקים, המאפשרים לכם לעקוב אחר הביצועים ולשפר את הקמפיינים שלכם באופן רציף.


3.תקציב התחלתי : ניתן לקבוע תקציב החל מ 200-150 דולר ביום. תקציב זה נחשב למאוד מאוד נמוך ומתאים לעסקים קטנים.


4. גוגל נותנים עדיפות לממומן:

יתרון ברור לגוגל אדס על פני האורגני: לאחרונה, גוגל משלבת טכנולוגיית AI בתוצאות החיפוש האורגניות, מה שגורם לירידה משמעותית בתעבורת האתר שמגיעה מהאורגני. במקביל, פרסום ממומן בגוגל אדס מקבל עדיפות ומדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.


הצעה לניהול קמפיין אישי של ירון יוגב


א. הוזלת מחיר ההמרה: אפשר להפחית משמעותית את עלויות הפרסום ולהגדיל את אחוז ההמרות.


ב. קמפיינים מותאמים אישית: ירון יוגב בונה קמפיינים מותאמים אישית לכל עסק, תוך התחשבות בקהל היעד, ובתקציב.


ג.ליווי צמוד: ירון מעניק ליווי צמוד לאורך כל התהליך, תוך הדרכה ותמיכה שוטפות ולא מסתיר את שיטות העבודה שלו. אני מקים ומנהל את הקמפיין לא ג'וניור ולא קבלן משנה.


ד. אין התחייבות לתקופת התקשרות ואין לי מחירים של הודי אבל המחיר הוגן. הכל שאלה של עלות תועלת.

אני משקיע המון בחשבון שלכם אחרת זה לא יעבוד.


ה. עבודה עם כלים שמונעים קליקים של מתחרים ומודדים את השיחות באתר.


ו. ניסיון של 15 שנה וזכייה בפרסים של גוגל - לא מעט פעמים פונים אלי אנשי גוגל ומבקשים לתת ייעוץ לחשבונות אותם אני מנהל, הכלל הוא כזה כל מה שגוגל אומר לך תעשה הפוך.

טיפלתי במעל ל 1000 חשבונות גוגל אדס במאות מיליוני דולרים.


מומחה גוגל אדס

Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page