top of page

9 טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן בגוגל אדס ארה"ב, קנדה ואוסטרליה


גוגל אדס טעויות

עוסקים בלוקסמיט ? גרג' דור ? צ'ימיני ? מולד ? ניקוי שטיחים ? קונסטרקשיין ? או כל תחום אחר ? ⛔

פרסום ממומן בגוגל אדס בארה"ב קנדה ואוסטרליה הוא אחד הכלים המרכזיים לקידום העסק והגעה לקהל הרלוונטי, אבל כדי להצליח בקמפיין, צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה נכונה. קבלו 9 טעויות שבעלי עסקים ומנהלי קמפיין עושים בפרסום הממומן שניתן בקלות להימנע מהן ולהגיע לתוצאות הרבה יותר טובות.

אני מציג את הנקודות הכי חשובות לאחר שניהלתי מעל 1000 חשבונות גוגל אדס במאות מיליוני דולרים.


1. זה יביא לידים אבל זו לא מכונת לידים 

מי שחושב שאם הוא ישקיע כסף מובטחים לו לידים, לצערי טועה. מדובר במערכת שמאחורי הקלעים משתנה כל הזמן סוג של מערכת לא יציבה, המערכת עובדת על מכירה פומבית עם המון אלפי קריטריונים שיכולים להשפיע. אם למישהו הייתה שיטה מוכחת להשגת לידים באופן וודאי, כנראה שהוא היה היום אדם מאוד עשיר. 

עכשיו, אחרי שהפנמתם את ההנחה החשובה זו, אם משהו מבטיח לידים תתרחקו ממנו.


2. אל תתחילו לפני שיש אתר עם תוכן ברמה גבוה

מבחינה טכנית כל מה שנדרש כדי להתחיל הוא דף נחיתה, אבל יש יתרון באתר עם תוכן משמעותי. לכן, חשוב שתשקיעו בכתיבת תוכן שמשקף את הערכים, המסרים והבידול שלכם. תנסו לצאת מהקופסא ולייצר איזה שהוא ערך ללקוח. אל תייצרו תוכן שדומה לאתרים אחרים שמבוסס על תבנית. תתתאמצו לכתוב טיפים, לייצר סרטונים עם ערך או סרטוני עדויות של לקוחות ושיביאו גם כניסות אורגניות וגם המרות ב PPC.


3. אל תמהרו, אורך רוח וסבלנות זה שם המשחק

גם פרסום ממומן לוקח זמן, זה לא זבנג וגמרנו. צריך לתכנן אסטרטגיה. בהמשך תוכלו לבנות קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) גם בגוגל וגם בפייסבוק לקהל שהגיע לאתר ולהציע לו תוכן או הצעה והנעה לפעולה.


זכרו, גם אתם, כלקוחות, לא תרכשו מוצר או שירות בקליק הראשון. הרבה פעמים כשאנחנו מעוניינים לרכוש מעסק, אנחנו מתחילים קודם כל לעקוב אחריו, לברר לגביו, לקרוא עליו ורק אחרי שאנו בטוחים נפנה אליו.

לפעמים לוקח לדייק את הקהל שלכם חודשים רבים, בלי סבלנות אין טעם לצאת לדרך. אין ספק שזו ריצה למרחקים ארוכים למרות שזה PPC אין כאן קסם שמייצר לידים איכותיים מייד.

בשירותי החירום הנוסחא קצת שונה, אם הלקוח לא משאיר פנייה בקליק הראשון כנראה שאיבדנו אותו.


4. אל תגבילו

הקהל שלכם באזור מסוים לעיתים קטן ולכן אם תגבילו את הפרסום הממומן בגוגל אדס לפי תחומי עניין, או לפי אזור מצומצם אתם עלולים לצמצם את הקהל ולפספס לקוחות רלוונטיים. 

תשקיעו במודעה תוכן בה תכתבו למי אתם פונים. למשל: כתבו בשורה הראשונה 'בעלי בתים פרטיים בארה"ב?, 'סובלים מרטיבות בבית?' מי שזה רלוונטי עבורו יעצור ויקרא. המודעה עצמה זה אחד הפרמטרים הכי חשובים בהצלחת הקמפיין. לכתוב תוכן למודעה זה פשוט אבל לעדכן תוכן במהלך הקמפיין בשביל לקבל CTR גבוה יותר זה כבר סיפור אחר. ממליץ מאוד על מודעה דינמית שיודעת להציג לגולש את העיר שבה נמצא בשביל לתת לו הרגשה שאנחנו עסק מקומי.


5. להשביח את התשתיות שלכם

גם אם התוצאות לא ממהרות להגיע, חשוב להבין שהמערכת לומדת מאחורי הקלעים. המון משתנים יכולים להשפיע על תוצאות הקמפיין שלכם וזה מתחיל בתקציב שלכם ועד לתקופה בעונה. צריך הרבה סבלנות, מעקב על הנתונים וביצוע התאמות.

אפשר להוריד תקציב עד שהמערכת מתייצבת אין שום בעיה !

חשוב להשביח על הזמן את התשתית שלכם, זה יכול להיות סרטונים, תמונות , וכמובן האתר. הכי נכון במצב כזה זה לבדוק את יחס המרה של האתר, אפשר גם לשאול אנשים זרים אם הם מתרשמים מהאתר והיו משאירים פרטים בקליק הראשון ?

ממליץ לכם שהחברה שהקימה לכם את האתר יתנו לכם שירות בנושא זה. אם הם לא מגיבים מהר זו בעיה ונמצא לכם משהו אחר.


6. אל תמעיטו בכוחם של סרטונים

זה כבר ידוע לכולם שסרטונים תופסים את תשומת הלב יותר מאשר טקסט או באנר. לכן, גם אם אתם לא אוהבים לצלם את עצמכם, יש דרכים נוספות ליצור סרטונים ב AI או סרטוני עדויות.  


7. אל תשכחו להשתמש בפיקסל

אל תשכחו להטמיע פיקסל של גוגל אדס ול'צבוע' את המבקרים באתר כדי לזהות את קהל עם מעורבות גבוה יותר. גם קהל שהיה 60 שניות וגלל 40 אחוז באתר שלכם הוא מאוד רלוונטי לטרגט אותו בהמשך.

הפיקסל חייב למדוד שיחות זה הכי חשוב לבעלי מקצוע.


8. התחילו עם מילות מפתח רחבות

 התחילו עם מילות מפתח רחבות באסטרטגית ביד של CPA ואחרי מספר חודשים תוכל לדייק את הקמפיין ולהקים קמפיין עם ביד ידני למילות מפתח שחשוב לכם להיות ב 3 הראשונים כי הם ממירות יותר.


9. בחרו במנהל קמפיין שמחוייב לתוצאות

זה לדעתי הפרמטר הכי חשוב רק מנהל קמפיין שמרגיש שכל דולר שיוצא לכם מהכיס זה כאילו יצא מהכיס שלו יוכל לתת לכם תוצאות.

כמובן שנסיון זה פרמטר סופר חשוב אך חשוב לציין שגם אם יש לו ניסון בתחום שלכם זה לא ערובה להצלחה.

כל חשבון מתנהג בצורה שונה, זה תלוי באתר שלכם, בתקציב שלכם, באורך הרוח שלכם, באזור שלכם ובעוד המון משתנים.

עצה אחרונה - באמת שבתחום הזה המחיר של מנהל הקמפיין פחות חשוב.













Comentarios


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page