top of page

טעות של בעלי עסקים בארה"ב וישראל משלמים על קליקים יקרים בגוגל אדס

פרסום בגוגל מה המחיר?

גלה איך להוזיל את עלות הקליקים ?


מה המחיר לפרסום בגוגל אדס בארה"ב או בישראל ? איך אפשר להוזיל את הקליק ? כמה עולה קליק בגוגל בתחום שלי? זו שאלה שכמעט כל לקוח שואל, ואני לחלוטין יכול להתחבר ולהבין שאלה זו, אחרי הכל כולם רוצים לבדוק אם אם הם יכולים לעמוד בהוצאות הפרסום לאורך זמן עוד לפני שהלקוח הבין שמחיר זה רק שאלה של עלות תועלת, הרי אם השקענו לצורך הדוגמא 150$ וקיבלנו עסקה ב 1500$ זה משתלם !

למרות הניסיון של מעל 15 שנה אין תשובה חד משמעית למחיר של הקליק בגוגל חיפוש. בפוסט הזה אנסה לכסות כמעט את כל הפרמטרים הקשורים לעלויות הקליק, וזאת כדי לעזור לך לקבל החלטה האם העלויות בגוגל אדס בערוץ החיפוש מתאימות לך והאם זה הערוץ הדיגיטלי הנכון עבורך?


פרסום בגוגל מחיר

אז תכלס מה המחיר לפרסום בגוגל לעסק קטן ?


ההנחה שלי שתקציב של עסק קטן בארה"ב צריך להתחיל ב 200 דולר ביום , כמובן שאם אתם עסק בתחום תחרותי ורוצים להופיע באזורים נוספים יש מצב שהתקציב יהיה הרבה יותר גבוה.

בישראל לעומת זאת התקציב לעסק קטן יכול להתחיל מ 1000 שח בחודש.


אז מה הפתרון אם איך לכם תקציב גדול ? הפתרון הוא פשוט, להזיל את עלות הקליק !

אפשר להוזיל את עלויות הקליק בגוגל חיפוש, להלן דוגמא בסרטון המציג קמפיין תחרותי בתחום הפרחים בעלויות קליק מאוד נמוכות, מדובר על שיטת פרסום בהתאמה רחבה הכוללת אסטרטגיה של מקסימום הקלקות במינימום מחיר לקליק העניין הוא שאתם חייבים כל הזמן לשלול מילות מפתח שהם לא רלוונטיות אפילו על בסיס יומי :



איזה קמפיין חכם מביא תוצאות ומוזיל את עלויות הקליק?

קמפיין חיפוש שמבוסס על יעד עלות להמרה ביחד עם הגבלת מחיר הקליק הוא הקמפיין המומלץ.

בד"כ גם כאלו שמגדירים יעד עלות להמרה לא מגבילים את מחיר הקליק ואז גוגל "משתולל" לעיתים במיוחד אם אנו חייבים לעלות את המחיר של יעד עלות להמרה כי אין חשיפה. אז איך בעצם אפשר גם להציב לגוגל יעד עלות להמרה וגם להגביל את מחיר הקליק ?

רק באמצעות שיטות בידינג אפשר גם להגביל את המחיר הקליק ולהגיע לעלות קליק זולה יחסי.


כל הסיבות לעשות איתי פרסום בגוגל:

1. מעל 15 שנות עבודה עם גוגל אדס- זכיתי בתחרות במקום ה 1 בגוגל פרטנר.

2. ניהלתי מעל 1000 חשבונות גוגל אדס

3. רוב לקוחותי הם  מארה”ב , לכל אחד מהם בלעדיות באיזור שלו, לדוגמה אם אנחנו עובדים עם גארג’ דור במיאמי אז לא נעבוד עם עוד גארג’ במיאמי. לכן יש לי מספר מקומות מוגבל!!

4. ההצלחה שלכם חשובה לי אני מחויב ב 100% ואני לא דורש התחייבות.


ירון יוגב הוא מנהל הקמפיין ולא עובד חסר ניסיון או קבלן משנה

מנהל קמפיין שיחסוך לכם כסף

מה התקציב הדרוש לפרסום בגוגל ?

עוד לפני שאפרט לגבי התמחור, חשוב להבין שבמערכת הפרסום של גוגל אדס ישנן אלפי אפשרויות ולא מעט ערוצי פרסום, ולכן שאלת המחיר הינה שאלה מאוד מאוד מכשילה וכל תשובה שאתן היא לא תשובה מבוססת אלא על הערכה בלבד.


הסיבה שאין לי תשובה פשוטה וברורה המתאימה לכל מפרסם, היא מכיוון שעלויות הפרסום בגוגל יכולות להשתנות בעיקר לפי תחום העיסוק וכמות מילות המפתח שתפרסם. ככל שתגדיל תקציבים, ישנה סבירות גדולה שתצליח ללמד את גוגל מי הם הלקוחות שלך באמצעות אסטרטגיה שונה של הקמפיין.


לדוגמא, השירותים והקליקים של עורכי הדין אחד התחומים התחרותיים יותר ב- Google Ads בארה"ב, מה שמתבטא בדרך כלל בעלויות יקרות יותר לקליק (CPC). הסיבה לכך היא אופי הענף - לקוח חדש אחד יכול להניב הכנסה גבוהה באופן יחסי לעסק של עורך הדין, כך שמחיר לקליק של כמה מאות דולרים הוא מחיר יחסית נמוך עבור הסיכוי לגייס לקוח חדש שעשוי להכניס לעיתים עשרות או מאות אלפי דולרים אם מדובר בתחום של הרשלנות הרפואית.


התמקדו במילות המפתח של הזנב הארוך


מפרסמים לפעמים אוהבים להתמקד בחיפושים יקרים של מילות המפתח, אולם בפועל החיפושים הללו הם רק רק חלק קטן מסך נפחי החיפוש. מילות מפתח עם זנב ארוך מהוות למעשה את רוב חיפושי האינטרנט והן בעצם הרבה יותר זולות וקשה מאוד לאתר אותם בכלי מילות המפתח.


מה הוא החזר הוצאת הפרסום בגוגל ?

מחקר שנערך לאחרונה על ידי גוגל הראה שההחזר הממוצע על ה-ROI ב-Google Ads הוא 800% - כלומר, $8 לכל $1 שהוצא. כמובן, הכל תלוי במידת רמת הניהול של חשבונך. אם אתה רוצה לשמור על עלויות Google Ads נמוכות וההחזרים שלך גבוהים, עליך לבחור את מנהל הקמפיין לא פי המחיר אלא בעיקר לפי הניסיון, הזמינות, השירות והגמישות והיצירתיות.


מחיר ניהול קמפיין בגוגל אדס


אז גם כאן זו שאלה טריקית.. קודם כל זה לדעתי הפרמטר הכי חשוב הרבה יותרממחיר הקליק, מנהל קמפיין מנוסה יכול לחסוך לכם מאוד דולרים בכל פעולה יום יומית שלו.

אז מה האפשרויות ?

ישנם כאלו שיציעו לכם לכם ניהול במחירים של 200-400 דולר בחודש, אם תשאלו אותי תזהרו מאנשים כאלו.

משרדי פרסום עם עובדים יבקשו בסביבות 700 דולר בחודש.


מנהל קמפיין עם ניסיון גדול מאוד ליגת העל שכל לחיצה שלו תביא לכם לקוחות יבקש בסביבות 1500 דולר בחודש.


לסיום בונוס:

אז מה זה קמפיין חשיפות ב 5 שח ביום ?

להלן סרטון המסביר מה זה קמפיין חשיפות :

 

רגע לפני שאנחנו משלמים על קליקים בחיפוש אני ממליץ בחום להקים גם קמפיין חשיפות בגוגל GDN בדיוק כמו שאני עושה לעצמי לטובת מיתוג וחיזוק ה BRAND קמפיין כזה עולה לי 30 אגורות ליום והבאנר נחשף ל 1000 גולשים.

ברור שקמפיין חייב להיות מבוסס גם על ביצועים כלומר לידים ומכירות אבל גם על מיתוג וחשיפה וזה לא משנה אם אתם עסק קטן או גדול!

הפרסום יופיע באמצעות באנר רספונסיבי עם סרטון והלקוחות שלך יראו את הלוגו שלך, המסר שלך ואת הסרטון שלך ויוכלו להקליק על הבאנר ולהגיע לאתר שלך. תוכל לקבל עשרות אלפי חשיפות ממוקדות מול קהל היעד כמעט בחינם וכמובן גם הקלקות. אתם מוזמנים לראות בסוף הפוסט את ההדרכה בנושא זה.

Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page