גוגל אדס לעורכי דין "איך לפצח את השיטה" ?
צפו בסרטון המלצה של עורך דין ארי שמלה:
פרסום בגוגל אדס לעורכי דין זו משימה לא פשוטה אך בהחלט אפשרית. עורכי דין בתחומים רבים משקיעים לא מעט כסף בקמפיין הממומן בגוגל אדס. הבעיה שחלק גדול מעורכי הדין מקדמים את עצמם בקמפיין הפרסומי באופן לא חכם ומשקיעים הרבה מאוד כסף בעלות תועלת נמוכה. עולם הפרסום בגוגל לעורכי דין השתנה ב 180 מעלות, גולשים לא משאירים פנייה סתם, הם חוקרים, בודקים, קוראים ורק אם נצליח לייצר מעורבות גבוה ישנו סיכוי לקבלת ליד "חם". עורכי דין שלא ישכילו לקבל קליקים רלוונטים במחיר שפוי ימצאו את עצמם בקמפיין לא משתלם.
אז איך בעצם אפשר לגשת לקמפיין שכזה? איך אפשר להזיל את עלות הקליק? אני מקווה שאם תקראו את כל התוכן תבינו בקרוב.
איך לפרסם בגוגל עורכי דין?
מקצוע עריכת הדין הוא מאתגר בכך שיש צורך בשיווק תמידי על מנת להשיג לקוחות.
שלא כמו מקצוע ראיית החשבון, שם גם הלקוחות הקטנים וגם הגדולים זקוקים לשירותיו של המשרד
מדי חודש ומדי שנה, בדרך כלל אצל עורכי דין כאשר מסתיים הטיפול בתיק, הלקוח כבר לא זקוק
לשירותיו של עורך הדין ועורך הדין חייב "לצוד" לקוחות חדשים.
לכן, עורך הדין צריך באופן קבוע לדאוג לפרסום אקטיבי.
המלצות "מפה לאוזן" או מנטוורקינג אינן מספיקות, מי שרוצה יותר לקוחות חייב להופיע בגוגל אדס !
אז מה הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים לפני שהם פונים לעורך דין כלשהו?
התשובה היא: מידע מידע מידע !
נניח לדוגמא שהיחסים שלי עם אשתי עלו על שרטון, ואנחנו מתחילים לדבר על גירושין,
הדבר הראשון שאני אעשה הוא לחפש אינפורמציה בנושא.
ברור שאני זקוק לעורך דין לדיני משפחה, אבל עוד לפני שאני מחפש את עורך הדין, אני
רוצה להבין במה כרוך כל תהליך הגירושין ומה אני צריך לדעת לפני הכל.
סביר להניח שאני אתחיל לחפש בגוגל או ביוטיוב ביטויים כגון: "איך להתגרש נכון/חכם/מהר/יפה", "מהי הדרך הנכונה להתגרש", "גירושין בהסכמה", "גירושין ברבנות", "גירושין חלוקת רכוש" וכך הלאה.
מי שיכול לספק את המידע הזה, אלו אתם, אוכלוסיית עורכי הדין.
עורכי הדין חייבים להיות עם ערוץ יוטיוב דף נחיתה או אתר אינטרנט מכובד ועם תכנים רלוונטיים שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו בהם עניין.
קמפיין פימקס לעורכי דין
זה בעצם בעיני הקמפיין עם הסיכוי הגבוה ביותר לקבל עלות תועלת מעולה במחיר קליק נמוך. באמצעות הבינה המלאכותית של גוגל אדס נוכל להגיע ללקוחות שנמצאים באתרי חדשות, ביוטיוב, בגוגל חיפוש בגימייל ואפילו בגוגל מפות.
תוכלו למצוא מידע נסף על קמפיין פימקס
דף נחיתה לעורכי דין
לא מעט עורכי דין התחילו להבין שרק וידאו מייצר יתרון משמעותי על פני המתחרים שלהם, ברגע שגולש מחפש לדוגמא "טיפים לקניית דירה" סביר להניח שאם הוא יגיע לאתר או לדף נחיתה ויראה סרטון בנושא שמעניין אותו הוא יישאר שם עד סוף הסרטון ויהיה בקשב גבוה.
גם אם הגולש לא ראה את כל הסרטון הוא נחשף לפירמה שלכם, הוא שומע את הקול שלכם, רואה את הדמות שלכם ואף זוכר את השם שלכם.
כבר בשלב הראשון של הצפייה בסרטון יצרנו מעורבות חשובה במשפך השיווקי "וצבענו" את היוזר כגולש "חם ".
למה בעצם "לצבוע" גולשים ולמה זה חשוב?
נניח שגולש 1 רשם בגוגל " עלויות של עורך דין נדל"ן" , גולש שני רשם "טיפים לפני רכישת נכס" , גולש 3 רשם "חוזה לרכישת נכס", כל אחד בעצם נמצא בשלב שונה בתהליך עצמו, ולכן זה סופר חשוב לייצר לכל אחד מהגולשים את המסרים המתאימים ובשלב הבא לנסות לרדוף אחריהם בצורה מתוחכמת בדיגיטל באמצעות מאמרים מבוססי תוכן.
פרסום בגוגל חיפוש לעורכי דין
אם אנחנו רוצים להפיע בביטוי מדויק חייבים בנוסף לקמפיין פימקס להופיע גם בחיפוש בגוגל אדס שמקפיץ אץ מודעת הטקסט.
מנהל הקמפיין יקדם אותו בביטויים הרלוונטיים, ואז עורך הדין יופיע בעמוד הראשון של גוגל
בכל פעם שגולש יחפש את אותו ביטוי. קל לא ?
אמנם כל קליק על גבי המודעה עולה כסף רב, אך אין מה להשוות בין עלות קליק או עלות ליד חם
ואיכותי לעומת הכנסה שיש מכל תיק גירושין. אני בטוח שאתם מסכימים איתי.
החסרון בערוץ הזה הוא התחרות הגדולה ונפח החיפושים נמוך.
פרסום ביוטיוב לעורכי דין
היתרון ביוטיוב, הוא שניתן להפיק סרטונים שמייצרים אמון בין הגולש לבין עורך הדין.
עורך הדין יכול לעשות סרטון שהוא יותר מעין סרטון עם ערך וטיפים. לדוגמא, סרטון טיפים "מה הצעדים
הראשונים שיש לעשות במידה והחלטתם להתגרש", או סרטון טיפים " ממה להיזהר בתהליך
גירושין".
הגולש מקבל מידע, נוצרת כימיה בין עורך הדין לבין הגולש ונוצר אימון.
דבר זה מייצר חיבור חזק הרבה יותר מכל מודעה או מאמר ברשת.
בצורה זו, יש סיכוי גבוה ביותר שגולש יתרשם מהמקצועיות של עורך הדין, יגיע לאתר שלו
וישאיר פנייה. והרי דוגמא לליד חם!
קל לא ?
מחירי קליקים לעורכי דין בגוגל אדס
כמה עולה לפרסם עורך דין בגוגל ?
ידוע לכולם שתחום עריכת הדין הינו תחום סופר תחרותי במילות מפתח הגנריות שכולם מתחרים לטובת קבלת הקליק, יחד עם זאת ישנם בגוגל חיפושים רבים שיכולים להניב קליקים איכותיים במילות מפתח שנחשבות לזנב הארוך המראות על כוונה ברורה לסגירת עסקה. עלויות הקליק יכולות לנוע מ 5 ש"ח ועד 200 ש"ח לקליק ולכן אם יש לכם תקציב יומי נמוך רצוי שתקבלו את הקליקים זולים.
אז מה נחשב לתקציב נמוך לפרסום עורכי דין בגוגל ?
התשובה היא לא חד משמעית וחובה לבדוק את התחום שלכם אבל אפשר במקרים מסוימים לעבוד עם תקציב של 120 ש"ח ביום בקמפיין פימקס.
לסיכום
הגולשים חסרי סבלנות בדיגיטל - אם הם לא מוצאים את מבוקשם במדויק ובמהירות הם פשוט ימשיכו הלאה וכמובן לא ישאירו פנייה. צריך לפעול בכל החזיתות ולהשקיע בתשתיות הדיגיטליות כגון דף נחיתה או וגם אתר בסיסי, בלוג מבוסס תוכן, סרטוני טיפים ביחד עם קידום אורגני בגוגל וכמובן בגוגל אדס וביוטיוב. מדובר על הקמת תשתית רחבה שתשרת את העורך דין למשך שנים רבות ותייצר לו בסופו של דבר לידים איכותיים וחמים בקמפיין הפרסומי הממומן או בקידום האורגני.
בגדול קידום אורגני יכול לקחת שנים וזה דורש המון המון תכנים איכותיים לעומת הפרסום הממומן שיאפשר לכם לקבל פניות די מהר ... אבל גם הפרסום הממומן זו ריצה למרחקים ארוכים הדורשת אופטמיזציה שוטפת ושדרוג הקמפיין כל הזמן.
אז אם אתם עורכי דין מהדור החדש שמבינים שהדיגיטל זה העולם האמיתי וגם אתם מחפשים לקוחות כדאי שתקראו את המאמר הבא שלי איך לבחור חברת פרסום בגוגל ?
נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל לעורכי דין.
עוסק בפרסום לעורכי דין החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.
Comments