top of page

גוגל דיסקברי


צפו בסרטון ותבינו על מה מדובר:

לא מבינים למה הפרסום הדיגיטלי שלכם לא מצליח? לא מצליחים לסגור לקוחות?

בעזרת גוגל דיסקברי + דף נחיתה ותקציב פרסום של 3000 ש"ח בחודש תוכלו להגיע לקהל הכי מדויק שלכם.

לאור הניסיון שרכשתי ב 14 שנים אחרונות בניהול תקציבי פרסום במאות מיליוני שח ללא ספק קמפיין דיסקברי מאוד איכותי ולעיתים מביא תוצאות טובות יותר אפילו מהחיפוש בגוגל.

< השאירו פרטים לחצו כאן > קבלו שיחת יעוץ מירון יוגב


קמפיין דיסקברי יכול להיות מוצג כמו קרוסלה בפייסבוק עם מספר כרטיסיות:

דיסקברי

אלו הנתונים שגוגל נותן:


"מפרסמים ברשת החיפוש שמוסיפים מודעות Discovery לקמפיינים שלהם מדווחים על עלייה ממוצעת של 12% במספר ההמרות.


מודעות Discovery מספקות את הכלים הדרושים כדי לעודד לקוחות חדשים לנקוט פעולה.

ניתן להשתמש במודעות Discovery כדי:


להרחיב את פוטנציאל החשיפה

אפשר להשתמש באותות שמעידים על כוונות של לקוחות וקהלים כדי להתאים את המסרים במודעות לקהלים של משתמשים שהביעו עניין רב ושיש סיכוי גדול יותר שיתעניינו במותג.


לעודד את הקהל לבצע פעולה

משתמשים בסיפור מרתק של המותג ובסרטונים עשירים מבחינה ויזואלית, בקרוסלות של תמונות וטפסים להשארת פרטים כדי לעודד אנשים שמחפשים בקטגוריות מסוימות לקנות את המוצרים של המותג.


לשפר את הביצועים

בד"כ מגדירים תקציב יומי בסכום שגדול פי 10 מיעד העלות להמרה כדי לאפשר בידינג אוטומטי ולשפר את הביצועים בקלות."


אז איך לגייס לקוחות חדשים ?


רוב הלקוחות שואלים אותי "האם אתה מתחייב להצלחה" או כמה לידים אקבל מהקמפיין ? בעולם של פרסום בדיגיטל אין כמעט בעל עסק שלא ניסה ולא שלא נכווה ולא שואל אותי ובמביע את החשש שלו רגע לפני שהוא סוגר את העסקה.

ללא ספק רוב הקמפיינים נכשלים בדיגיטל ולכן חייבים למצוא אלטרנטיבה ולמצוא משווק דיגיטלי מצוין שיודע להפוך את הלימון ללימונדה ולהיות יותר יצירתי.


< השאירו פרטים לחצו כאן > קבלו שיחת יעוץ מירון יוגב


השיטה של ירון יוגב


מדובר על קמפיין שהיה שמור עד עכשיו רק לחברות הגדולות עם תקציבי פרסום גדולים שהשקיעו בטאבולה ומערכות פרסום נוספות, ירון יוגב החליט לייצר פתרון לעסק קטן שרוצה מצד אחד לקבל פניות איכותיות ומצד שני לא להשקיע תקציבים גדולים. לראשונה, אנו חושפים את כל הסודות מאחורי שיטת השיווק החדשה בסרטון וידאו בהמשך, בידיעה שיש הרבה אנשים שהולכים להעתיק את זה.


להלן דוגמא לקמפיין אמיתי- צפו בוידאו ותבינו את הערך המטורף



קמפיין דיסקברי

בעזרת מודעות Discovery אפשר לפנות לקהלים רלוונטיים שחשובים לעסק בזמן שהם גוללים בפידים של תוכן ב-YouTube, ב-Discover וב-Gmail.


אז מה הבשורה?

אז סוף סוף יש אפיק חדש שיכול לתת עלות תועלת טובה והתחרות שם יחסי נמוכה, בשלב הראשון אנו מקימים את התשתיות והקמפיין.

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מדהימה אבל התחרות שם רבה, קשה מאוד להגיע לקהל "חם", הקהל הזה גם תוך זמן קצר הופך ללא רלוונטי כי הוא חוזר ורואה את הפרסום שלכם שוב ושוב.


< השאירו פרטים לחצו כאן > קבלו שיחת יעוץ מירון יוגב


להלן סרטון של גוגל על קמפיין דיסקברי:



טיפ למתקדמים:


כדאי להפעיל קמפיינים של Discovery לצד קמפיינים של מודעות וידאו עם קריאה לפעולה כדי להשיג יותר המרות בעלות משתלמת.

יותר מ-60% מהמפרסמים שמפעילים את שני סוגי הקמפיינים יחד מדווחים על המרות מצטברות בעלות המקורית להמרה או בעלות נמוכה יותר.


Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page