top of page

מומחה PPC

מאמר נכתב ע"י מומחה גוגל אדס ירון יוגב


ppc israel

האינטרנט הפך לאמצעי היעיל ביותר ליצירת מסעות פרסום. זו הסיבה שהשיווק הדיגיטלי הוא אחד מהענפים הצומחים ביותר ברחבי העולם, ולכן מומלץ לשכור מומחה PPC כי שם מקבלים עלות תועלת מיידית ומייד מבחינים אם הקמפיין עובד.


אכן, PPC הוא הלב של הפרסום הדיגיטלי. PPC (תשלום לפי קליק) הוא מודל פרסום מקוון שמאפשר להוביל תנועה איכותית לאתר שלך. עם פרסום PPC, אתה משלם בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה שלך.


עסקים בדרך כלל מייצרים יותר הכנסה מ-PPC מכיוון ששיעור ההמרה שלו גבוה בהשוואה לערוצי אחרים במיוחד לאור העובדה שנושא הקהלים בגוגל אדס מפותח מאוד.


לאור היתרונות שמודל ה -PPC יכול להציע לעסק שלך, חובה לשכור מומחה PPC מיומן שיכול לשנות את התוצאות של הקמפיין שלך.


אילו כישורים דרושים למומחה PPC וכמה ערך PPC זה יכול לספק לעסק שלך.


מהו מומחה PPC

מומחה PPC הוא איש שיווק דיגיטלי שמנהל ומפקח על קמפיינים PPC. אותו מנהל קמפיין משתמש בידע שלו ליצירת עיצובים, אופטימיזציה של דפי נחיתה וביצוע קמפיינים פרסומיים דיגיטליים המתאימים ליעדים הארגוניים.


בדרך כלל, מומחה PPC הוא משווק דיגיטלי ברמה גבוה שיכול גם לתת המלצות למעצב האתר ולאנשי התוכן לטובת הגדלת יחס ההמרה. מומחי PPC יכולים להיות עצמאים או לעבוד כחלק מצוות שיווק פנימי.


מה עושה מומחה PPC?

חיוני להבין את התפקיד של מומחי PPC כדי שתוכלו לקבוע את הערך המוסף שלהם על סמך מדדים ספציפיים.


חלק מהאחריות של מומחי PPC כוללים:


1. מחקר מילות מפתח

לדעת כיצד אנשים מחפשים מוצרים או שירותים היא קריטית עבור מומחה PPC. התעדכנות בטרנדים ומחקר ובדיקה מתמדת של מילות מפתח ישפרו את טווח ההגעה ללקוחות.


מומחי PPC עורכים מחקר כדי להבטיח שמילות מפתח אלו רלוונטיות. הם חייבים להתעדכן במגמות כדי לדעת אילו מילות מפתח הן תחרותיות ורווחיות עבור העסק שלך.


2. אופטימיזציה של דפי נחיתה

מומחי PPC מקפידים לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך. ייתכן שאתה משלם עבור קליקים שלא יביאו להמרות.


3. זיהוי הזדמנויות

מומחי PPC מזהים הזדמנויות לאופטימיזציה של שיעור ההמרות .

הם מוצאים דרכים להשיג יותר תנועה לאתר שלך שתגרום להמרה. ההתמקדות שלהם היא לא פשוט להוביל כמה שיותר תנועה, אלא להפנות את שוק היעד שלך לאתר שלך כדי שינקוט פעולה.


4. מעקב אחר ביצועים

מנהלי PPC בודקים נתונים כדי לייעל את הביצועים ולשפר את ההחזר על ההשקעה.


10 מיומנויות חובה של מומחה PPC:

עצם הטייטל לא הופך מישהו למומחה PPC מצוין.

לפני שכירת חברה או פריאלנס , ודא שיש לו את הכישורים הבאים. אחרת, אתם עלולים לשרוף כסף רב


1. כישורי תקשורת מעולים

כמו כל משווק טוב, מומחה PPC חייב להיות בקיא בתקשורת מול הלקוח.


חוסר במיומנויות תקשורת טובות בכתב ובעל פה עלול לגרום לעבודת צוות להפוך לבלתי מתפקדת, מה שעלול להוביל לירידה בהחזר ההשקעה.


2. היכולת למכור סיפור

מומחי PPC חייבים להיות מסוגלים לספר סיפורים עם המודעותהטקטס שלך שיהיו שיגרמו ללקוחות להקליק עליהם. הם חייבים לדעת ליישם אסטרטגיות שימשכו את תשומת הלב של הלקוח שלך וימכרו את הסיפור מהר יותר.


3. ידע במסחר אלקטרוני

שיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני הם שם נרדף, לכן עליך מומחה PPC חייב דעת כיצד לייעל קמפיינים של PPC באמצעות מסחר אלקטרוני. לדעת אילו פלטפורמות הן היעילות ביותר והיכולת לעקוב אחר ביצועים הן מיומנויות בסיסיות של מומחה PPC.


4. כישורים אנליטיים יוצאי דופן

נתוני PPC כוללים הרבה גרפים, נתונים סטטיסטיים ומספרים. לפיכך, מומחי PPC צריכים להיות מסוגלים להיכנס לחלק המוחלט של הנתונים הזמינים, להפריד אותם, לנתח אותם.


5. יצירתיות

קמפיין פרסום PPC תלויים במידה רבה ביצירתיות של מנהל ה-PPC. המודעות שלך חייבות להיות יצירתיות ומושכות כדי להביא יותר תנועה לאתר.


6. כישורים טכניים

מנהלי PPC צריכים להיות מיומנים במעקב אחר קודי, ניהול תגים, קודי מיקוד מחדש ומיומנויות טכניות אחרות הדרושות לניהול יעיל של PPC. ניסיון ב-HTML ותג מנגר.


7. יכולת עיצוב

זה תמיד יתרון למומחי PPC להיות בעלי מיומנויות עיצוב מסוימות מכיוון שחלק מהמשימות עשויות לדרוש מהם לעשות קצת עבודת עיצוב גרפי. מומחים בעלי כישורים אלה בולטים ויכולים לספק ערך נוסף לחברה שלך.


8. מוכנות ללמוד

מומחי PPC צריכים להיות מסוגלים להסתגל לדרישות ההולכות וגדלות של עולם הדיגיטל. פורמטים ישנים של מסעות פרסום עשויים להיות לא רלוונטיים, ופורמטים חדשים של מסעות פרסום עשויים לדרוש ממומחי PPC לשדרג את כישוריהם. זה אומר שהם חייבים להיות נלהבים מהעבודה שלהם ומוכנים ללמוד מיומנויות חדשות.


כמה מהיתרונות של פרסום PPC כוללים את הדברים הבאים:


1. חוסך בעלויות

עם PPC, אתה משלם רק על מודעות שלקוחות לוחצים עליהן.


2. מאפשר מיקוד מחדש

בפרסום דיגיטלי, ריטרגטינג פירושו שיווק מחדש ללקוחות שביקרו באתר שלך אך לא המשיכו לקנות את המוצרים או השירותים שלך. PPC מאפשר לך לשווק מחדש את המוצר שלך מושלם.


3. מייצר תנועה מיידית

ברגע שלקוחות לוחצים על המודעה שלך, הם נשלחים מיד לאתר שלך. האופן שבו אתה מנצל את התנועה תלוי לחלוטין באותו מומחה.


Comments


ירון יוגב

הכירו את המחבר ירון יוגב
ירון היא המייסד של Ppp-Simpe. יש לו ניסיון של 15 שנים בכל ההיבטים של PPC ושיווק דיגיטלי ומביא ניסיון עשיר בפיתוח וביצוע קמפיינים בפלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות. הניסיון שלו נותן לו ראייה רחבה במיוחד של עולם הקמפיינים בתשלום 

bottom of page