אם היו אומרים לך שאתה יכול לפרסם בטלויזיה סרטון פרסומת בן 2 דקות במחיר של 12 ₪ ביום,
היית לוקח ???????? ברור שכן !!!!!!
ואם הייתי מבטיח לך שקהל היעד הפוטנציאלי לרכוש את המוצר שלך יצפה בסרטון שלך ????
אין שאלה בכלל, נכון ? ברור שהיית לוקח.
אז הרי החדשות המשמחות, יוטיוב זו הטלויזיה של היום וכמות הצפיות ביוטיוב לאורך היום זהה לכמות הצפיות בפריים טיים בטלוויזיה.
מהמם ובלתי נתפס.
ולאחר שסגרנו את עניין החשיפה, בואו נדבר קצת על המחיר ביוטיוב.
האם ידעת שבמידה והצופה מסתכל על הסרטון שלך פחות מ-30 שניות, אתה לא מחויב ולו בשקל אחד ?
סביר שמי שצפה בסרטון מעבר ל-30 שניות, מראה התעניינות והינו לקוח פוטנציאלי.
אבל גם אז, מחיר פרסום ממומן ביוטיוב הינו מגוחך ושווה לכל כיס.
12 ₪ ליום כבר אמרתי ?
אז למי שעדיין לא הבין את הפוטנציאל הענק, יוטיוב היום זו הטלוויזיה של פעם.
הרבה יותר צפיות, מה שאומר הרבה יותר חשיפה והכל בעלויות מגוחכות.
ביוטיוב גם ניתן לצבוע את קהל המטרה ולכוון בדיוק לקהל הפוטנציאלי לרכישת המוצר או השירות.
איך ?
יוטיוב יודע לאתר את מי שחיפש פעם את המוצר או השירות שאתה מציע ולפנות אל הקהל שיש לו
כוונת רכישה ברורה.
הגולש רואה סרטון ולא באנר או מודעה משעממים מה שמייצר אמון במוצר ובנותן השירות ומגדיל
את הסיכוי לביצוע רכישה.
ביוטיוב ניתן גם לכוון לקהל מטרה לפי גיל, סטטוס משפחתי, העדפת שפה, מעמד כלכלי ומיקום גאוגרפי.
אז אם אתם רוצים חשיפה מרבית באמצעות סרטון, אם אתם רוצים לטרגט קהל פוטנציאלי ואפילו לכוון לקהל שחיפש בעבר את השירות או המוצר שאתם מציעים והכל בעלויות שוות לכל כיס, יוטיוב זה הכלי האולטימטיבי בשבילכם!
נכתב על ידי ירון יוגב מומחה לפרסום בגוגל יוטיוב ופייסבוק, מומחה לידים חמים
עוסק בשיווק באינטרנט באופן החל משנת 2008. נשוי + 3 וגר באבן יהודה.
Comments