top of page
HR-FLOWERS.png

בנייה וקידום אתרים 

Online Shoes Shopping

רוב האתרים לא מצליחים למכור או לקבל לידים!

המון בעלי עסקים בעלי חנות אינטרנטית שפנו אלינו דיווחו על כך שאינם מצליחים למכור באינטרנט! רוב בעלי אתרי תדמית לא מצליחים לקבל פניות.

הטיפ ה 1 הוא שחייבים לגרום לגולשים להרגיש תשוקה כלפי המוצרים או השירותים שלכם, אם לא בניתם אמון מספיק חזק בשלבים הראשונים של הקנייה אז לא משנה כמה טוב יהיה הצ'קאאוט שלכם או ההנעה לפעולה באתר התדמית שלכם הגולשים לא ימירו. כיום יותר ויותר ללקוחות מחפשים חיפוש טקסטואלי או חיפוש ויזואלי בגוגל וגוגל שופינג ויכולים לבצע צ'קאאוט בלחיצה על הכפתור שנמצא בגוגל שופינג בלי להיכנס לאתר או להתקשר אליכם כבר בטלפון שנמצא במודעה של גוגל ולכן יש משמעות עצומה לקמפיין בדיגיטל.

למרות שבישראל קונים יותר באונליין וישנם ביקושים גדולים בגוגל חלק גדול מהציבור בסופו של דבר קונים בבינלאומי, נשאלת השאלה למה?  

אתר אינטרנט שהוקם בישראל איטי יותר, מהרגע שהאתר נטען ועד הרגע שאפשר לבצע פעולה הזמן הממוצע הוא 6 שניות לעומת אתר בינלאומי הנטען תוך 3.7 שניות.

טיפ 2 - התשתיות בישראל לא מספיק מהירות אבל עדין אם נשפר את הטעינה בעשירית השנייה זה יביא לגידול של 8 אחוז ביחס ההמרה. זה רלוונטי גם לאתר חנות וגם לאתר תדמיתי

טיפ  3 הוא זמן ההספקה, משלוח מהיום להיום או משלוח מהיום למחר יגרום להגדלת יחס ההמרה .

65% אחוז מוכנים לשלם יותר כסף על המשלוח על מנת שזה יגיע מהר.

טיפ  4 : פניה איכותית מגיעה בעיקר מלקוחות שרואים את הסרטון שלכם, מקמו את הטופס לידים באתר התדמית מתחת לוידאו ותגדירו וידאו שיתחיל לנגן כבר שהגולש נוחת באתר.

טיפ  5 : רוב האתרים ודפי הנחיתה לא ממירים בשלב הראשון, רק מומחה לקידום אתרים שיעבוד בשיתוף פעולה עם המתכנת יכולים ביחד לשפר את יחס ההמרה. הטיפ הכי חשוב תמצאו שירות שהוא במקום 1 ומחוייב לתוצאות.

טיפ  6 : זה לא באמת משנה אם זה וויקס או וורדפרס אנחנו עובדים עם גם עם וויקס, וורדפרס ואתרים המבוססים קוד. מה שחשוב הוא שיתוף הפעולה בין מי שהקים את האתר לבין מקדם האתר, תשכחו מזה שהאתר שהקמתם זו הגרסה הסופית האתר משתנה כל הזמן. 

Image by Mike Petrucci

שיטת העבודה שלנו

דוגמאות לאתרים

לפני השארת פרטים צפו בסרטון בדוגמא לאתר שקידמנו

בניית_אתר
rachelis.png
bottom of page