פרסום ביוטיוב
אנחנו עושים גם יוטיוב וגם טיקטוק אבל חשוב כבר עכשיו לציין בטיקטוק המינימום לפרסום ממומן הוא 20 דולר וביוטיוב אין הגבלה.
למידע נוסף על קמפיין טיקטוק או יוטיוב
קמפיין צפיות סרטון הסבר
הלקוחות שלכם יושבים בסלון וצופים ביוטיוב - הקהלים האיכותיים ביותר שלך בפלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם
מה גוגל מספרים על יוטיוב?
קמפיין לדוגמא עם עברי לידר
אם אתם קוראים התוכן הזה ואתם בעלי עסקים או מוזיקאים כנראה שאתם מחפשים דרך להגדיל את החשיפה האיכותית של הוידאו שלכם או הקליפ שלכם ולפרסם ביוטיוב.
פרסום ביוטיוב למוזיקאים או עסקים הינה דרך נהדרת להגדיל את כמות העוקבים בערוץ שלכם.
אני מניח שכבר הבנתם שגם אם יש לכם וידאו עסקי פצצה זה לא מספיק על מנת לייצר חשיפות איכותיות ביוטיוב באופן אורגני.
אתם חייבים פרסום ממומן ביוטיוב שיביא לכם ללא ספק את הקהלים הכי איכותיים על בסיס קבוע.
וידאו = מנוע צמיחה דיגיטלי נקודה.
מיליון צפיות בערוץ -המלצה
פרסום ביוטיוב נתונים:
-
2 מיליארד משתמשים בעולם
-
בישראל יותר צפיות מאשר קשת, רשת וכאן 11
-
מעל 40 אחוז גילאי 35-54
-
סרטונים מוכרים טוב יותר מטקסט או תמונות.
-
יותר ממחצית מהצרכנים מרגישים "בטוחים" יותר לקנות מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וידאו - וידאו מגביר את הסיכוי לרכישה ב 85% יותר מתוכן אחר
אם יש לכם וידאו עסקי כבר לא צריך לרוץ לפגישות סרק בבתי קפה או פגישות 1:1 או מפגשי נטוורקינג בשביל לסגור עסקאות. ללא ספק חשוב שכל יום יכירו ויזכרו את העסק שלכם לקוחות פוטנציאלים נוספים חדשים. אנחנו בעולם דיגיטלי ולכן אפשר לעשות את זה באופן דיגיטלי ולייצר חשיפה והכנסה בעסק לא צורך לצאת מהבית או מהמשרד.
בעלי עסק, אתם יכולים ליצור דרכי את מכשיר הפרסום העוצמתי החזק ביותר שיש בעולם הדיגיטל ולסגור לקוחות מרחוק ללא צורך להיפגש איתם פיזית!
רק עם וידאו אפשר להיות רחוק והלקוח שלך ירגיש קרוב, רק מי שיצפה בוידאו שלכם ירגיש בטוח לפנות אלייך
חשוב
הוידאו מוביל את הצמיחה בדיגיטל, פרסומות ממומנות ביוטיוב שהם תוכן שיכבשו את ליבם של הלקוחות שלכם הם הבסיס בסרטון וידאו שנפרסם עבורכם. למרות שלכאורה כמעט כולם מייצרים נוכחות ברשתות החברתיות מעטים העסקים המשכילים לייצר תוכן אמיתי ופורה בינן לבין לקוחותיהם הקיימים והפוטנציאליים ולספר את הסיפור שלהם ושל העסק שלהם.
היום ביוטיוב אף אחד לא חייב לראות את הפרסומות שלנו כל אחד יכול לדלג, לא חייבים להסתכל על שום דבר שלא רוצים.
כל הכללים נשברים לקוח שנחשף למסר שלנו ומדלג לפני תום ה 30 שניות זה לא עולה כסף ובחינם.
יוטיוב הוא מגרש המשחקים המושלם לעסקים.
השירות של פרסום ביוטיוב מכריח אותנו כמפרסמים להיות הרבה יותר טובים אחרת אף אחד לא יראה את הוידאו שלנו.
יש תשובות לכל השאלות
כולם מדברים על פייסבוק ואינסטגרם, למה בעצם לא לקדם שם?
המודל של פרסום ממומן ביוטיוב הוא הרבה יותר מדויק ומשתלם מפייסבוק, אנחנו לא משלמים ליוטיוב כסף אלא אם הגולש לפחות צפה 30 שניות בוידאו שלכם, אם לדוגמא לאחר 20 שניות הוא החליט לדלג זה לא עולה לכם כסף וקיבלת חשיפה בחינם. בפייסבוק משלמים מהשנייה הראשונה ובד"כ החשיפות שם הרבה יותר יקרות. בנוסף היכולות טרגוט ( להגיע לקהל היעד) ביוטיוב הגיעו לרמות מאוד מאוד גבוהות / לסיכום מערכת הפרסום של פייסבוק (ואינסטגרם יחד איתה כמובן) היא מדהימה, משוכללת ומייצרת תוצאות מצויינות אבל באותה נשימה נמצאת בהתייקרות מתמדת. התנהגות הגולש שם מאוד מהירה - מעבירים את האצבע מהר ! אין סבלנות לעומת זאת ביוטיוב אותם גולשים מתנהגים באופן שונה יש להם סבלנות ולכן אפשר לספר סיפור של מותג, עסק ולייצר צפיות לסרטוני תוכן ארוך יותר.
האם זה מתאים לעסק שלי ?
הפתרון של קידום ממומן ביוטיוב מתאים לכל בעלי העסקים שיש להם עולם תוכן וערך מוסף מבעלי מקצוע , חנויות, עסק מקומי ועד חברות שעוסקות בהשקעה , נדל"ן , רפואה...... ובעצם כל בעל עסק , מנכ"ל או מנהל שיווק שרוצה לקבל חשיפה איכותית ולייצר פרסום שונה ומגניב.
ניתן לפלח קהלים לפי אזור המגורים שלכם. ישנם פילוחים ביוטיוב של הורים עם ילדים בגילאים מסוימים, לקוחות שעומדים לעבור דירה, לקוחות שמבקשים לעשות שיפוץ, אפשר אפילו להגיע לגולשים שמחפשים בגוגל ביטוי מסוים ונכנסו ליוטיוב. יוטיוב הוא " האח הגדול" הוא יודע הכל על הלקוחות שלכם ולכן מבחינתי השמים הם הגבול ואפשר להגיע כמעט לכל לקוח פוטנציאלי.
פרסום ביוטיוב מחיר ?
מחישוב מהיר אתם חוסכים אלפי ש"ח כבר בחודש הראשון
עלויות הצפייה יחסי מאוד מאוד זולות ביוטיוב לעומת עלויות החשיפה בפייסבוק או עלויות ההקלקות בגוגל . אם תפיקו סרטון איכותי בסלולר שלכם לפי הכללים שנשלח לכם הרי כבר חסכתם אלפי ש"ח נוספים. המחיר של פרסום ביוטיוב יכול להתחיל ב 11 ש"ח ביום- נשמע טוב ?
על מה אפשר להתחייב
אפשר כמובן בניגוד לכל הערוצים האחרים להתחייב על כמות צפיות, זה מודל מדהים.
אני מזכיר לכם שצפייה נחשבת למינימום 30 שניות או צפייה עד תום הסרטון ולכן כל צפייה יכולה להוביל ללקוח חדש כרגע או בהמשך.
אני לא אוהב להצטלם, האם אני חייב להופיע בוידאו?
אין שום בעיה! אפשר לקבל וידאו מדליק עם מסרים איכותיים על העסק שלכם ולייצר לכם סרטון שמבוסס בינה מלאכותית שמעביר את המסר המדויק שלכם
פרסום ביוטיוב מחיר
קודם זה מצוין שאתם רוצים לבדוק מחיר, זה רק מראה שאתם על רגליים על הקרקע ולכן יש לנו אפשרות לקמפיין במחיר שיגרום לכם לא להרגיש שום מעמסה,
מעבר למחיר מה שהכי הכי חשוב זה שיוטיוב הוא הערוץ האיכותי בדיגיטל בואו נתחיל כבר את התהליך !
אז למה המחיר שם כל כך זול?
פרסום ביוטיוב כמה עולה?
קודם כל יש מאות אלפי ערוצים שמאפשרים לנו לפרסם שם כלוצר ישנה קרקע פורייה לפרסום, יחד עם זאת המחיר שם מאוד מאוד נמוך, אפשר להקים קמפיין ביוטיוב בעלות של 2 אגורות לצפייה מה שאומר ששלושים שח ליום תוכלו לקבל אלפי צפיות בחודש.
אז אם אתם מחפשים מחיר סופר זול ביחד עם איכות מאוד גבוה כנראה יוטיוב זה הערוץ שמתאים לכם.
איך עוד אפשר לפרסם ביוטיוב ?
אז החדשות המשמחות שאפשר להקים קמפיין לידים ביוטיוב זה עובד מצויין. הפורמט של המודעה הינו רחב יותר ומאפשר לנו לרשום כותרות והעה לפעולה באופן מושלם.
אפשרות נוספת לפרסום ביוטיוב אבל לא רק ביא באמצעות הקמפיין יחסי חדש שגוגל השיקו לאחרונה ונקרא מקסימום פרפומנס. בשלב של יצירת הנכסים אנו יכולים לשלב את הסרטון שלנו שיקבל חשיפות רבות במהלך הקמפיין הפרסום שירוץ בכל הנכסים הדיגיטליים של גוגל אדס.
היתרון של פרסום סרטונים בקמפיין שכזה הוא יתרון עצום מכיוון שהמערכת לומדת ומשביחה את הקהלים כל הזמן באמצעות אותות שאנו מקבלים מהקהלים שהקמנו.
דוגמא לפרסום ביוטיוב קמפיין הארלי דוידסון
חברת הארלי דוידסון מבית אלבר התלבטה מאוד כיצד לשווק את אופנוע הארלי שלהם דגם סטאר, זה נכון שיש להם מועדון לקוחות אבל המנכ"ל ומנהל השיווק של הארלי רצה להגיע לכל אותם חובבי אופנועים או חובבי שטח ואקסטרים שמעולם לא נסעו בהארלי. לאחר שהצגתי להם את היתרונות בפרסום של יוטיוב בעיקר בהשוואה מול הטלוויזיה הם קיבלו החלטה ללכת על זה והנתונים מדברים בעד עצמם.
תוך חודשיים הם קיבלו 370 אלף צפיות שעלו להם לא יותר מעשרת אלפים שח.
הפילוח היה מדויק מאוד ולכן אחוזי הצפייה היו גבוהים מאוד.
פרסום ביוטיוב דוגמא
גינה ישראלית הינה חברה שעוסקת בעסקי החלומות ומגשימה חלומות דרך גינות. למען האמת שהתחלנו לעבוד איתם והם ביקשו לקבל פניות מאזורים מסוימים בישראל והפוקוס היה בגוגל חיפוש, במהלך הזמן לאחר שצילמתי באופן אישי את הלקוח הקמתי קמפיין ממומן ביוטיוב וגם בחלומות הכי ורודים לא חשבתי שיוטיוב יהפוך למנוע עוצמתי ויביא פניות איכותיות של לקוחות המבקשים להקים ולעצב גינה חדשה. הסרטון עומד כבר על מעל 121000 צפיות:
פרסום ביוטיוב עדות:
מכון אורטופדי ברזילי הוא לקוח שהבין מייד שאין תחליף ליוטיוב.
הלקוח הגיע למעל 700000 צפיות ועדין ממשיך את הקמפיין.
להלן המלצה של היועץ האסטרטגי ליאור עקירב
שיחת אסטרטגיה לעסק שלך
בשיחה נספר לכם על האפשרויות הקיימות בפרסום ביוטיוב ובכלל בדיגיטל ונאפיין מי הקהלים של העסק שלכם, בשיחה זו תקבלו ממני את השיטה והדרך להגיע ללקוחות האלה, אותם לקוחות שיגדילו את ההכנסה בעסק שלכם באופן מיידי כלומר תתחילו לקבל לידים איכותיים.
אני בטוח שהשיחה בנינו תעזור לך להגדיל את הרווחים בעסק רק שתצטרך לבחור אם להפעיל את השיטה איתי או בלעדי.
אני בטוח שלאחר שנדבר ותשמע את מה שיש לי להציע, תחליט שאתה רוצה שאנהל לך את הפרסום הדיגיטלי ביוטיוב ובכלל.
בכל מקרה אם תרצו ללמוד קצת על האפשרויות לקמפיין אתם מוזמנים לקרוא עוד במרכז העזרה של גוגל אדס.
מידע נוסף על קמפיין יוטיוב והתחלת פרסום ישירות מול גוגל אדס.